გაკვეთილის გეგმა
|
ხალხური და პროფესიული მუსიკა
|
სწავლების საფეხური
|
საბაზო, VII
|
მოსწავლის რაოდენობა
|
13
|
მიზნები
და მისაღები შედეგები
|
ცოდნის ორგანიზება კვლევითი
უნარჩვევების გამომუშავებით ცოდნის
განზოგადება, მოსმენილი ნაწარმოების
შესახებ,მსჯელობის ანალეტიკური აზროვნების
უნარის განვითარება,ხალხურ და პროფესიულ სიმღერებს
შორის განმასხვავებელი ნიშნების
გამოვლენა
|
გაკვეთილის მნიშვნელობა
|
ქართული ხალხური
სიმღერების პოპულიზაცია, მუსიკის
მოსმენის და საკუთარი
განწყობილების გადმოცემის უნარჩვევის
გადმოცემა
|
რესურსები
|
ოტფომასალა,აუდიო მასალა, კომპიუტერი
მონიტორი
წიგნი
|
წინასწარი ცოდნა
|
ფოლკლორული
და სიმფონიური ორკესტრის
შემადგენლობა
|
აქტიობა
|
თემის გაცნობა ორგანიზება--3წთ. მუსიკალური ნაწარმოების
ჩამოთვლა-2წთ. მუსიკალური საკრავების
4 ჯგუფად დაჯგუფება-5წთ. იხილეთ ვიდეო ამ მბულზე
ცხრილის საშუალებით ფოლკლორული
და სიმფონიური ინსტრუმენტების დაჯგუფება-7წთ.
ვენის დიაგრამის შედგენა
ორკესტრის სურათი -5წთ
მუსიკალური
დიალოგი-5წთ. მუსიკალური ნაწარმოების
მოსმენა-10წთ.
ანალიზი:ზ
ფალიაშვილის ოპერა „დაისი“ და „ ღვინო
კახურო“-8წთ.
|
გაკვეთილის გეგმები
Subscribe to:
Posts (Atom)
No comments:
Post a Comment